Saturday, November 27, 2010

Essence LE Glam Rock - Pink Punk

Holographic nail polish on a snowy day? Nope, not a good idea, because it's kind of boring manicure. I picked Pink Punk from TE Glam Rock Pink Punk - pink holo nail polish. senyum

On daylight looks boring, I really love how it looks like on pictures with flash. It's so easy to apply, I add 2 coats, fast drying time, so I didn't have any problems with application.

Daylight

Daylight with flashAt night, with flash
Can't wait summer, I'll wear holos all the time. ihikhik

Have a nice and relaxing Saturday!

Xoxo,
Ivanacium

16 Comment(s):

  1. Tale lak je res čudovit, in zelo lepo ti pristoji =). Res škoda da ni malo sončka, da bi bil skos tako privlačen kot na zadnji sliki, ampak je tudi brez holo efekta lep.

    Tudi js sem si zarekla, da bom poleti nosila samo holografske lake, ampak se mi zdi, da na koncu tega ne bom uresničila =)

    ReplyDelete
  2. Predivan lak! To je neka starija Essence kolekcija?

    ReplyDelete
  3. It's really pretty, even without the sun!

    ReplyDelete
  4. How pretty! I never got to see that collection here but that's a very cute polish!

    ReplyDelete
  5. uf ovo je kolekcija za koju mi je neizmjerno zao sto nisam kupila lakove :( divan je

    ReplyDelete
  6. Ajme meni...baš mi je žao što nisam lakirala nokte kad je ova kolekcija bila aktualna :-(
    Sviđa mi se!

    ReplyDelete
  7. Kad je ova kolekcija bila aktualna ja još nisam bila u tijeku sa TE. Sad mi tako žao.. puno toga sam lijepog propustila pa tako i ovaj lak. Baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  8. @colorfulbottle: Hvala, če je pa roza. :) Ma jih bo kar treba malo porabiti za poletje, ker drugače jih je res škoda. :)

    @Noir: Da, jedna vrlo stara, na Essence stranici piše, da je bila u novembru/decembru 2008. Ali ja sam 2 bočice dobila pred par mjeseci od jedne super blogerke Fleur iz outleta, gde su imali dosta lakova iz kolekcija koje su prošle. Ali meni se čini, da je kod nas u drogeriji TUŠ bila čak i ljetos na zimu, ali kad sam je ja videla, bila je več skoro prazna. :/

    @Freshie: Thank you, but on the sun I'm sure it's even prettier. :)

    @Thifa: This was one very old trend collection, I think in November/December 2008. :)

    @Lendoxia: I meni je bilo puno žao, ali sam jih dobila iz outleta. :) Baš sam bila srečna, kad mi jih je Fleur poslala. <3

    @nail crazy: Pa baš šteta, ako imate outlet sa Essence stvarima iz prošlih kolekcija, možda i nađeš, tako sam i ja svoja 2 dobila. :)

    @Lalica: I ja sam neki dan gledala, šta sam sve propustila, ali sad se nadam da ne propustimo više ništa. :P

    ReplyDelete
  9. I htjela sam te opet pita nešto u vezi bloga.. pa da ne spamam tu šaljem ti mail.. ;)

    ReplyDelete
  10. @Lalica: Nema problema, samo ti pošalji. :)

    ReplyDelete
  11. pinkiji na tvojih nohtih ubijajo :O :)))

    ReplyDelete
  12. I've never seen a pink holo like this before! Love.

    ReplyDelete
  13. @Jo: Thank you! It's a nice and subtle pink holo. :)

    ReplyDelete
  14. Čisto tvoja barva + holo - match made in heaven. :D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*