Monday, November 29, 2010

Essence LE Fairytale Haul

Let it snow, let is snow, let is snow... NOT.nangih


Yesterday was snowing again and it was really beautiful seeing it through the window until today, because I had to check my local DM if new TE Fairytale from Essence is available. It's so cold outside and everything is wet... Hate it! It looks like this... tension

At least I got 3 polishes that I want from this new TE. I wanted just 2 but then I bought one more.

Once Upon a Time
Pixie Dust
Tinka's Dress


I also wanted to pick Fairy Berry but when I saw comparison with Bubble bubble at Nail Junkie, where you can also see beautiful swatches of this collection, I knew I don't need another one so similar.

These bottles are just so cute, do you agree?

Xoxo,
Ivanacium

8 Comment(s):

  1. Kod nas ni Metallics kolekcija nije stigla. A tako zelim da se docepam ovih lakica :) Totalno su simpaticni.

    ReplyDelete
  2. joj ja lovam ovog prvog, nadam se da ce mi to poc za rukom :)

    ReplyDelete
  3. jaz pa sem kupila samo fairy berry.. ampak vem, da ko bom te vidla na tvojih mohtkih mi bo ful žal :/

    ReplyDelete
  4. Ooo, a so že na voljo v DM-ih? Se morem počasi začet grebst. Lepe lakce si si izbrala, mene mikata predvsem Fairy Berry in Once Upon A Time.

    Komay čakam da jih vidim na tvojih nohtih =)

    ReplyDelete
  5. @Noir: Još nisu?? E pa sad baš pretjeruju. :/ I ja sam mislila, da će ova TE doći kasnije, ali su nas baš iznenadili. :)

    @Lendoxia: Nadam se i ja, odma kad saznaš, da je ova kolekcija u DM idi po njega, jer su samo po 2 u svakoj boji. :/

    @Tinna: Hehehe, ma ne bo ti, samo čudno, da nisi vzela Tinko. :)

    @colorfulbottle: Jaaa, že. :) Ponekje že od petka... Počasi bo treba... Ampak res čimprej, ker sta na stojalu samo po 2 laka na odtenek. Malo bi manjkalo pa bi ostala brez rdečega, ker je en že manjkal. :/

    Počasi pa bo čas za manikuro z njimi! :)

    ReplyDelete
  6. sem včeraj vzela še Once upon a time.. Tinka pa me nekako ni prepričala - se mi zdi malo presvetla za moje oranžne nohte.. hehe

    ReplyDelete
  7. @Tinna: Great choice, rdečko ti pa res tako pristaja. :) Hehehe, joj, me prav zanima, kakšna bo Tinka na mojih nohtih, ki so res vse prej kot beli. xD

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*