Saturday, November 20, 2010

Essence LE Eclipse - Undead?

Do you want to see something new? Here it is! Black polish on my nails! I don't like it! My mother asks me, if something is wrong with me. ihikhik

Undead? is a black jelly base nail polish with silver and pink shimmer. I add 2 coats, it dries fast so I didn't use a TC.

Shimmer is more visible in bottle as on nails.

What do you think? Does black look good on me? I really don't like it, pink is definetely my favorite color! ihikhik

Xoxo,
Ivanacium

15 Comment(s):

  1. Ja nažalost nisam uspjela nabaviti ovaj lakić,predivan je...ali je na moju veliku radost izašla china glaze mummy may I :-)

    ReplyDelete
  2. I like the shimmer on your nails.
    Looks very good on you,

    ReplyDelete
  3. This looks good on you (: I've always wanted the polishes from the Essence Eclipse collection. I was once a die hard Twilight fan.. But now, not as hardcore as before ;)

    ReplyDelete
  4. tebi itak vse barve pašejo :)) ta lak mi je ful všeč ker ni čisto črn.. ker drugače mi čisto navadni črni nohtki ne potegnejo..

    ReplyDelete
  5. wahh, gorgeous color! i used to hate black on me..but now i LOOOOOVE it! it looks great on you! :)

    ReplyDelete
  6. joj ovo mi je bio jedan od zanimljivijih crnih lakova, nazalost i jedina bocica koja mi se razbila :(

    ReplyDelete
  7. @nail crazy: Ako bi morala birat, mislim, da bi prije nosila MMI than this one. :)

    @Carolina: Thank you! I really can't decide if I like it or not. xD

    @Abby: Tnx. :) I didn't fall into the Twilightmania so much, but I really like the chemistry between Bella and Edward in movies. :D

    @Tinna: Misliš? Mislim, da mi npr. zelena ne paše sploh. :D Imaš prav ja, te bleščice ga naredijo posebnega. :)

    @Katrina: I'm not used to black, so I still don't know if I like it or not. :P But it's kind of interesting black. :)

    @Lendoxia: E onda ti baš nije suđen. :/ Baš šteta! Nadam se, da Essence nešto slično smili samo za tebe. :)

    ReplyDelete
  8. Ne znam zašto ti se ne sviđa, ovo je prekrasno. Iako bi ja htjela da su te šljokice malo više vidljive jer ih ja u bočici vidim ali kad nalakiram nokte baš i ne.

    ReplyDelete
  9. @Lalica: Pa neznam, nisam navikla na take boje. :) U pravu si, na noktima jih moraš tražiti, da ih vidiš. xD

    ReplyDelete
  10. Ja sam ga nabavila ljetos i onako... Ocekivala sam vise sljokica.

    ReplyDelete
  11. res mislim da ti vsaka paše ;) no saj do zdaj še nisem videla slikice, ki ne bi bila kul :))

    ReplyDelete
  12. na tvojim noktima sve super izgleda...šteta što se šljokice jedva primjete

    ReplyDelete
  13. @Noir: Pa bio bi stvarno ljepši sa više šljokica, ali šta je tuje, uzmi ili ostavi. :P

    @Tinna: Kaj pa vem. :D Mogoče, če bi v živo vidla, bi si premislila. :P Mogoče imam pa samo komplekse pred nekaterimi barvami. :D

    @Ines: Hehehe, hvala. :)Iu pravu si, na noktima izgleda potpuno crn. :/

    ReplyDelete
  14. Meni je ta lak zelo lep, ampak je res malce temen =). Vsekakor ti zelo pristaja =D.

    Za roza barvo pa vsi vemo, da je čisto tvoja barva =)

    ReplyDelete
  15. @colorfulbottle: Hehehe, ja, za tiste, ki ljubijo črno in nočejo le črnega laka, je res popoln! :) Sama se ne počutim dobro s črnimi nohti, verjetno le zaradi navade. :) Hehehe, kaj bi jaz brez pink barve. xD

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*