Wednesday, February 9, 2011

Heatless Curls

I still have to upload all pictures of my manicure so instead of posting nothing I'll share this hair tutorial with you.senyum

I can spend hours and hours on youtube watching "how to" videos. I watch mostly hair and make-up tutorials although I'm not using a lot of make up since I really don't know how to start.
So, one day I found this stunning and beautiful girl and checked all her videos. Here is the video about curls made without any heat.


Btw has anyone watched the movie Seven Pounds with Will Smith? She really looks like Emily (Rosario Dawson) from that movie, I saw it like 39393093x times. And she looks like Jordin Sparks too, she's kind of mixure of Rosario and Jordin.love
Anyway I tried it yesterday on dry and fresh washed hair for all night.

Excuse my messy hair, I just woke up and I didn't even style them, I forgot to take pictures later. (I also have to cut my split ends soonmalu). Curls look natural on me, but I'm still not sure if I like it. I prefer curls with curling iron more, because they're more defined and these don't look like on her. But at least I save my hair before some heat.

Will you try this tutorial??

Xoxo,
Ivanacium

11 Comment(s):

  1. uspila si! krasno ti kosa izgleda :-)
    cura mi je baš slatka... a seven pounds... prestrašan... i ja sam ga pogledala par puta (ali ne toliko kao ti) i svaki put me skoro rasplače :-)

    ReplyDelete
  2. super ti je ispalo! sretnice jedna. na mojoj kosi to ne opstaje. nema šanse da na mojoj bilo tako smotano ni 15 min a kamoli cijelu noć!

    ReplyDelete
  3. Odličan tutorija i super ti je ispalo. Ja nažalost ne mogu probat jer mi je kosa prekratka za ovo, ali kad naraste obavezno isprobavam.

    ReplyDelete
  4. oh my, i have to try this!
    xo

    ReplyDelete
  5. o.O Za-kon! Hvala Ivana! Totaaaalno bom preizkusila vse skupaj, če ji bo uspelo rešiti moje sračje gnezdo in končno narediti lepe kodre, ji dam nobelovo. :D Sicer je pa ena najlepših žensk kar sem jih videla v lajfu, prelepa je, res.

    ReplyDelete
  6. super <3 jaz bi tudi:) moram preizkusiti to, samo sama imam skoraj ravne lase:)

    ReplyDelete
  7. Your hair is so pretty and long! I love curls like that, so I'll have to see if my hair can do the same. I too can spend hours on youtube watching tutorials before I realize it!
    Don't make excuses! Your hair is gorgeous!

    ReplyDelete
  8. Tole se na meni ni nekot obneslo, morem še sprobat z mokrimi, da vidim kako bo =). Tebi so res super uspeli =). Res je super za lase, da imajo malo miru pred vročino, si jih tud js vsake toliko časa naravno posučim, ampak potem mam pa res kr neke čudne valovite lase =)

    ReplyDelete
  9. @nail crazy: Hvala! Joj, ja se je ne mogu nagledati koliko mi je prekrasna. :) Hehehe ja ga imam na telefonu i onda kad nemogu da spavam pustim sebi film... Ili je to Seven Pounds ili Man on Fire. Znam sve rećenice več na pamet. :D

    @Maybe: Da baš zavisi od kose, moja me sluša ali ponekad bi voljela imati potpuno ravnu kosu. :D

    @Lalica: E onda kad poraste isprobaj i javi. I baš drži do pranja kod mene, baš me je iznenadilo, samo nisu više tako definirani ko u početku. :)

    @Elize: Yay and then let me know if this work for you. :)

    @Tinna: Ti maš še daljše laske, bo pomoje še lepše. :)

    @Ulmiel: Ja maleeenkost, me veseli, da ti je všeč. :) Meni tudi, prav ne morem se načuditi popolnem obrazu. In kot da ena ni dovolj, ima še sestro dvojčico. xD

    @KONADomania: Poskusi, mogoče še celo na vlažne lase? Pa potem sporoči, če ti je uspelo. :)

    @alluring_mum: Thank you. :)

    @~Leslie~: Awww thank you so much! But I just have to cut my ends asap. :D There are sooo many great tutorials on youtube, at least we can teach something new. :))

    @colorfulbottle: Ja, mogoče bo pa res bolje delovalo na mokrih laseh. :) Hehehe, jaz jih poleti skoraj vedno sušim na zraku, samo potem je nujno potreben likalnik, tako da spet nisem nič naredila. :D Ampak včasih sem si jih likala vsak dan, no samo sem tudi imela krajše lase. Bo treba počasi jih manj mučit z vročino. :))

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*