Tuesday, June 29, 2010

Essence - So Wanted

I'll be quick today.

Essence - So wanted is red/pink jelly polish. I add 3 coats and white tips are still visible. It dries soooo slow. I have to buy Essie G2G as soon as posible.

Sun

Shade

Do you like it? I'm still not sure.

Love,

Ivana

10 Comment(s):

  1. I have that one also cuz it looked so good in the bottle! But honestly, I hate it on my nails. It looks to jelly. /:

    ReplyDelete
  2. Jaaaaaa, čudovit je! Nikakor ne morem odvrniti pogleda od tvojih lepih nohtov! ;)

    ReplyDelete
  3. lakec je lep, ampak tvoji nohti pa zmagajo <3

    ReplyDelete
  4. Meni je čudovit odtenek. Sploh zato, ker sem nora na jelly finiše. :) Lepo ti pristoji.

    ReplyDelete
  5. Jaz ga imam tudi, pa mi je na momente noro všeč, na momente mi pa sploh ni do njega. Ampak na tvojih nohtkih je tako čudovit, da bo kmalu spet prišel na vrsto. :D

    ReplyDelete
  6. ful lep <3 ampak 3 plasti :/

    ReplyDelete
  7. @ nuša ann: Jap, jelly finish. We can just love it or hate it. :D

    @ Tiana & With love, Ana: Hvala obema! :* Meni pa nohti niso neki, bi rada mela daljšeee. :(

    @ elchy: Hvala. :) Jst se pa še odločam, nekako so mi lepši creme finiši. :P Je pa lepa barva! :)

    @ Kvacka: Hvala! :) Ja le daj mu priložnost! :)

    @ Tinna: Ja, 3 plasti. :/ Sej bi že z dvema šlo, ampak dam raj 3 tanke. :P

    ReplyDelete
  8. mmm, meni je prav kjut :) ko bonbončk!

    ReplyDelete
  9. @ .sparkle*: Ane?! To je bla tud moja prva asociacija! :)

    @ Balkan Magiques: Hvala! :*

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment here, I really apreciate every comment I get! Please do not spam my comments with the links to your blog, especially if you are here just to paste the link. Thank you for understanding!

Ivana*